Par Merrild

Merrild ir autentisks / īsts dāņu kafijas zīmols, kas kopš tā radīšanas 1964. gadā vienmēr ir nodrošinājis augstas kvalitātes kafiju katrā krūzē. Pateicoties maisījumu veidošanas tradīcijām un īpašām grauzdēšanas metodēm, Merrild kafija iegūst kārdinošu un unikālu garšu un aromātu.
Neskatoties uz tās pastāvīgi augsto kvalitāti, Merrild vienmēr ir bijusi domāta visiem — Merrild kafiju var baudīt ikviens. Merrild seko kafijas nozares tendencēm un padara tās pieejamas visiem.
Merrild joprojām ir populārākais zīmols Dānijā, kā arī vadošais maltās kafijas zīmols Latvijā, un tam ir viens no augstākajiem atpazīstamības rādītājiem Baltijas valstīs.

Merrild_Baneris_8 Merrild_Baneris_2 Merrild_Baneris_1

MERRILD VĒSTURE

Viss aizsākās 1960. gadā Koldingā, Dānijā. Tirgotājs Møller H. Merrild jau labu laiku interesējās par kafiju, un secināja, ka Dānijā nopērkamās kafijas kvalitāte nav pietiekami laba. Tāpēc jaunais tirgotājs nopirka iekārtu kafijas grauzdēšanai. M.Merrild eksperimentēja ar dažādiem kafijas pupiņu salikumiem, līdz nonāca pie vairākiem maisījumiem, kas, neskatoties uz mainīgo ražas kvalitāti, nodrošināja nemainīgi labu garšu katru reizi. Viens no tiem bija Merrild 103, kas ir nopērkams arī mūsdienās.

1960

1964. gadā Møller Merrild atvēra pirmo kafijas veikalu “Merrilds Kaffelager”, iezīmējot kompānijas “Merrild Kaffe” aizsākumu. M.Merrild vēlējās pārdot savu garšīgo kafiju pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Tāpēc viņš blakus kafijas grauzdējamai iekārtai uzstādīja ventilatoru, kas izplatīja valdzinošo svaigi grauzdētās kafijas smaržu pa visu apkārtni, tā pamodinot cilvēkos vēlmi pēc labas kafijas un atvedot viņus uz veikalu. Īsā laikā Møller Merrild atvēra 20 kafijas veikaliņus Dānijā. Viņš arī piegādāja kafiju 400 maiznīcām un vairāk nekā 1000 citiem tirgotājiem.

1970

Kad 1970-o gadu sākumā tirgū parādījās lielveikali, M.Merrild ātri mainīja stratēģiju un sāka arī tiem pārdot kafiju. Tas ielika stabilu pamatu Merrild zīmolam, kas kļuva plaši pazīstams un veidoja izpratni par labu kafiju visā Dānijā. Šodien Merrild zīmola būtība un spēks ir tradīcijā: lieliska garša un kvalitāte, kas pielāgota dāņu kafijas gaumei (maiga, vidēji grauzdēta 100% arabikas kafija), apvienojumā ar dziļu izpratni par dāņu kafijas kultūru un īpašajiem brīžiem mājās.

1980

1980-os gados zem saukļa “Izgaršo savu dienu!”, Merrild sāka popularizēties televīzijā. Pirmā televīzijas reklāma Dānijā tika pārraidīta 1987. gada 1. oktobrī. Reklāma ar sarkano pastnieku aizsāka veselu Merrild reklāmu sēriju. Vienmēr ar uzsvaru uz labu garšu un īpašo kafijas brīža sajūtu.

1990-2015

Turpinās jaunu produktu ieviešana. Šajā desmitgadē Merrild Kaffe izvērš darbību pāri robežām un sāk eksportēt uz Baltijas valstīm. 2001. gadā tiek radīts Merrild In-Cup, kas joprojām ir iecienītākais produkts Baltijas valstīs. 2013. gadā Merrild radīja vairākus jaunus kafijas maisījumus: šķīstošajā kafijā un kafijas pupiņu segmentā.

ŠODIEN

Laba garšas izjūta un prieks par kafijas baudīšanu joprojām ir Merrild būtība. Mēs turpinām grauzdēt un veidot kafijas maisījumus, lai piepildītu Jūsu kafijas brīžus ar valdzinošu garšu un aromātu. Baltijā Merrild ir viens no atpazīstamākajiem kafijas zīmoliem, un tas jau ne pirmo gadu ieņem līdera pozīciju kafijas tirgū Latvijā.